Masterclass Beleving en cross-modaliteit

Startdatum:

13 november 2018

Discipline:

Interieurarchitecten

Aanbieder:

Universiteit Hasselt

Type:

Cursus

Niveau:

Universitair

Plaats/Locatie:

Universiteit Hasselt / Martelarenlaan 42, 3500 Hasselt, België

Tijd:

van 18:30 tot 22:00

Kosten:

€300

Certificaat:

Ja

Beleving is absoluut het foute woord, maar iedereen gebruikt het en iedereen begrijpt min of meer waar het op slaat. In deze sessie willen we het dus hebben over hoe je de klant emotioneel kan raken en hoe je hem een meerwaarde kan geven met je winkel, want daar gaat het tenslotte om. Elisa Servais (UHasselt) zal dieper ingaan op de notie van waarde creëren voor de consument, dr. Katelijn Quartier (UHasselt) heeft het dan eerder over hoe de consument blij te maken. Carmen Adams (UHasselt) licht dan weer specifiek het gebruik van sensorische marketinginstrumenten toe. Ze zal ingaan op de verschillende soorten van zintuigelijke prikkels die kunnen gebruikt worden alsook op hun onderlinge effecten. Ruth Evenepoel zal deze topic belichten vanuit haar ervaring bij Colruyt Group.